Wednesday, December 29, 2010

Di mana kawan-kawan kita berada?


SALAM semua! Saya minta bantuan kawan2 untuk memberi maklumat terkini mengenai bekas wartawan BH. Mungkin ada yang sudah berhijrah ke tempat lain, dan memulakan hidup baru. Bagi mereka yang sudah bersara, mereka mungkin pulang ke kampong halaman dengan kerjaya baru. Mungkin ada juga yang sudah tidak lagi bersama dengan kita di dunia pinjaman ini. Seperti yang disebut pada mesyuarat agong Persatuan Bekas Wartawan BH tempoh hari, tujuan untuk mendapat maklumat ini ialah untuk melengkapkan satu direktori. Dengan adanya direktori, kita boleh berhubung bila perlu. Harap hantar maklumat kepada blog ini supaya dapat diseneraikan. Cepat, mari kita eratkan silaturrahim ini.

Gambar: Majlis perasmian pejabat baru NSTP di Melaka kira-kira tiga bulan lalu.

3 comments:

  1. Ok, Dato' biar saya mulakan, melaporkan diri sy. Mohd Fuad Razali, sekarang bertugas di majalah Pendidik, base di Alor Setar, Kedah. Jika kawan2 ke Kedah, yg sudi nak berjumpa, boleh hubungi sy 012-462 2636.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Fuad. Saya masukkan nama you dulu di sini. Saya akan buat direktori setelah dapat cukup nama2. Tolong hebahkan pd kawan2 supaya mereka juga boleh letak nama kat sini, jika tak keberatan! selamat tahun baru!

    ReplyDelete
  3. Selamat Tahun Baru 2011

    ReplyDelete